Je winkelwagen bevat geen artikelen.

Subtotaal: € 0,00
0

Klantenservice

    Klantenservice

    Klantenservice bij De Troubadour Interieurs

    De Troubadour Interieurs is een CBW erkende woonwinkel waarbij een optimale service hoog in het vaandel staat. Wij hanteren de Algemene Voorwaarden van het CBW.

    Niet alleen tijdens maar ook na de aankoop stellen wij jou als klant graag centraal. Mocht je onverhoopt tegen welk probleem dan ook aanlopen, dan helpen of adviseren wij je graag. Dit is mogelijk door onze uitgebreide klantenservice waarbij wij onderscheid maken in service, garantie, levertijden en bezorging. Veel informatie met betrekking tot de klantenservice is te vinden op onze website. Heb je toch nog vragen? Neem dan via dit formulier contact met ons op. 

    Hieronder een korte samenvatting over de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op uw aankoop.

    Op onze FAQ pagina  vindt je antwoord op de veel gestelde vragen.

    Garantie

    De Troubadour Interieurs is een CBW erkende woonwinkel en de garantievoorwaarden zijn dan ook door de Centrale Branchevereniging Wonen vastgelegd. Dit betekent dat je recht hebt op 3 jaar, afbouwende garantie, mits je in bezit bent van een geldig aankoopbewijs.:

    • Tot 1 jaar na factuurdatum: tenzij er schade is ontstaan door verkeerd gebruik, zijn de kosten voor reparatie en/of vervanging, inclusief vracht- en voorrijkosten voor rekening van De Troubadour Interieurs.
    • Na 1 jaar en tot 2 jaar na factuurdatum: tenzij er schade is ontstaan door verkeerd gebruik, zijn de kosten voor reparatie en/of vervanging, inclusief vracht- en voorrijkosten voor 2/3 voor rekening van De Troubadour Interieurs. 1/3 is voor rekening van de klant.
    • Na 2 jaar en tot 3 jaar na factuurdatum: tenzij er schade is ontstaan door verkeerd gebruik, zijn de kosten voor reparatie en/of vervanging, inclusief vracht- en voorrijkosten voor 1/3 voor rekening van De Troubadour Interieurs. 2/3 is voor rekening van de klant.

    Levertijden

    Bij aankoop in zowel de webshop als in de winkel wordt er duidelijk vermeld wat de te verwachte levertijd zal zijn. Ben je benieuwd naar de status van je order? Vraag je je af of er al bekend is wanneer je order verwacht wordt? Of is er al een bezorgafspraak gemaakt maar wil je graag weten hoe laat onze bezorgers langskomen? Alle vragen die betrekking hebben op de levering van je producten beantwoorden wij graag. Je kan mailen naar planning@detroubadour.nl of bellen met onze afdeling planning op 020-6408000.

    Bezorging

    De Troubadour Interieurs informeert je te allen tijde over de bezorging van je meubelen. Zodra je aankoop compleet bij ons binnen is, wordt er contact opgenomen om een bezorgafspraak in te plannen. Bezorgen gebeurt met zowel onze eigen bezorgdienst als via een externe transporteur.

    Bezorgkosten

    Totale orderbedrag

    Bezorgkosten

    Minder dan € 299,-

    € 6,75

    € 299,- of meer

    Gratis

     

    Bezorging met eigen bezorgdienst

    De Troubadour Interieurs heeft een eigen bezorgdienst. Zodra je order compleet is, neemt onze afdeling planning contact met je op om een bezorgafspraak te maken. Met het unieke klantnummer en ordernummer dat je van ons ontvangen hebt, kun je 1 dag voor de levering onder het kopje 'Mijn Account' zien hoe laat wij jouw aankoop komen afleveren. De bezorgtijden worden in blokken van 3 uur ingedeeld waardoor je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. De getoonde tijd is een indicatie van de aflevertijd. Het wijzigen van de aflevertijden is niet mogelijk. Treffen wij je op de afgesproken dag van levering op de aangegeven tijd niet thuis dan zullen wij je order mee terug nemen en wordt er voor het maken van een nieuwe afspraak € 75,- in rekening gebracht. Voor vragen omtrent planning kan je contact opnemen met onze afdeling planning middels mail: planning@detroubadour.nl of telefonisch met onze afdeling planning op 020-640800.

    Bezorging externe transporteur

    Het kan voorkomen dat niet onze eigen bezorgdienst maar een erkende, externe transporteur je meubel(en) komt bezorgen. Dit gebeurt voornamelijk voor leveringen op de 1e verdieping en hoger. Onze externe transporteurs zijn in het bezit van een verhuislift. Wanneer je order via een externe transporteur wordt bezorgd informeert onze afdeling planning je wanneer wij je order overdragen van de externe transporteur. Zij zullen vervolgens contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak. 1 dag voor levering kun je hier zien hoe laat je aankopen afgeleverd worden. De getoonde tijd is een indicatie van de aflevertijd. Het wijzigen van de aflevertijden is niet mogelijk. Treffen zij je op de afgesproken dag van levering op de aangegeven tijd niet thuis dan zullen zij je order mee terug nemen en wordt er voor het maken van een nieuwe afspraak € 150,- in rekening gebracht.

    Retourneren

    Webshop aankopen kunnen binnen 14 dagen nadat de consument of een door hem aangewezen derde persoon het product of de producten heeft ontvangen geretourneerd worden* Indien je het product of de producten wilt retourneren dien je gebruik te maken van het modelformulier voor herroeping.

    • Kosten die gemaakt worden om een webshop aankoop aan De Troubadour Interieurs te retourneren zijn te allen tijde voor de klant.
    • Kleine artikelen die bezorgd zijn via externe bezorgdiensten kunnen teruggestuurd worden als pakketpost. Kosteninschatting: € 6,75
    • Omvangrijke artikelen die zijn bezorgd door onze eigen chauffeurs dienen door onze eigen chauffeurs te worden opgehaald. Voor het ophalen van omvangrijke producten brengen wij € 75,- in rekening.
    • Binnen 14 dagen, vanaf het moment dat wij het geretourneerde product hebben ontvangen, staat het bedrag op de rekening waarmee je betaald hebt. Let op: verzendkosten worden niet teruggestort.

    *Artikelen die specifiek voor een klant of aangepast besteld worden kunnen nooit geretourneerd worden.