Klantenservice

De Troubadour Interieurs is een CBW erkende woonwinkel waarbij een optimale service hoog in het vaandel staat. Wij hanteren de Algemene Voorwaarden van het CBW.

Niet alleen tijdens maar ook na de aankoop stellen wij jou als klant graag centraal. Mocht je onverhoopt tegen welk probleem dan ook aanlopen, dan helpen of adviseren wij je graag. Dit is mogelijk door onze uitgebreide klantenservice waarbij wij onderscheid maken in service, garantie, levertijden en bezorging. Veel informatie met betrekking tot de klantenservice is te vinden op onze website. Hieronder een korte samenvatting over de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op uw aankoop.

GARANTIE

De Troubadour Interieurs is een CBW erkende woonwinkel en de garantievoorwaarden zijn dan ook door de Centrale Branchevereniging Wonen vastgelegd. Dit betekent dat je recht hebt op 2 jaar garantie, mits je in bezit bent van een geldig aankoopbewijs.

SERVICE

Indien je een artikel defect, incompleet of beschadigd hebt ontvangen, dien je hier binnen 24 uur na ontvangst melding van te maken. Dit doe je door te mailen naar [email protected] Bij een defect of beschadigd artikel is het daarbij zaak een foto mee te sturen.

LEVERTIJDEN

Bij aankoop in zowel de webshop als in de winkel wordt er duidelijk vermeld wat de te verwachten levertijd zal zijn. Ben je benieuwd naar de status van je order? Vraag je je af of er al bekend is wanneer je order verwacht wordt? Alle vragen die betrekking hebben op de levertijd van je producten beantwoorden wij graag. Afdeling levertijden is bereikbaar via [email protected]

BEZORGING

De Troubadour Interieurs informeert je te allen tijde over de bezorging van je meubelen. Zodra je aankoop compleet bij ons binnen is, wordt er contact opgenomen om een bezorgafspraak in te plannen. Afdeling planning is bereikbaar via [email protected] of telefonisch via 020-6408000.

De Troubadour Interieurs heeft een eigen bezorgdienst. Zodra je order compleet is, neemt onze afdeling planning contact met je op om een bezorgafspraak te maken. De bezorgtijden worden in blokken van 3 uur ingedeeld waardoor je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. De getoonde tijd is een indicatie van de aflevertijd. Het wijzigen van de aflevertijden is niet mogelijk. Treffen wij je op de afgesproken dag van levering op de aangegeven tijd niet thuis, dan zullen wij je bestelling mee terug nemen en wordt er voor het maken van een nieuwe afspraak € 75,- in rekening gebracht. Voor vragen omtrent planning kan je contact opnemen met onze afdeling planning.

Het kan voorkomen dat niet onze eigen bezorgdienst maar een erkende, externe transporteur je meubel(en) komt bezorgen. Dit gebeurt voornamelijk voor leveringen op de 1e verdieping en hoger. Onze externe transporteurs zijn in het bezit van een verhuislift. Wanneer je bestelling via een externe transporteur wordt bezorgd informeert onze afdeling planning je wanneer wij je bestelling overdragen aan de externe transporteur. Zij zullen vervolgens contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak. Eén dag voor levering kun je hier zien hoe laat je bestelling afgeleverd word. De getoonde tijd is een indicatie van de aflevertijd. Het wijzigen van de aflevertijden is niet mogelijk. Treffen zij je op de afgesproken dag van levering op de aangegeven tijd niet thuis dan zullen zij je order mee terug nemen en wordt er voor het maken van een nieuwe afspraak € 150,- in rekening gebracht.

    RETOURNEREN WEBSHOP

    Online aankopen kunnen binnen 14 dagen nadat de consument of een door hem aangewezen persoon de bestelling heeft ontvangen geretourneerd worden*. Indien je een product of meerdere producten wilt retourneren neem je contact op met onze afdeling webshop. Zij vertellen je alles over de wijze van retour en sturen je een retourformulier toe. Je vraagt een retourformulier aan via [email protected]

    - Artikelen die bezorgd zijn via een externe partner zoals DHL kunnen teruggestuurd worden als pakketpost. Vraag een retourlabel aan via afdeling webshop.

    - Omvangrijke artikelen die zijn bezorgd door onze eigen chauffeurs dienen door onze eigen chauffeurs te worden opgehaald. Voor het ophalen van omvangrijke producten brengen wij € 75,- in rekening.

    Binnen 14 dagen, vanaf het moment dat wij het geretourneerde product hebben ontvangen, staat het bedrag op de rekening waarmee je betaald hebt. Let op: verzendkosten worden niet teruggestort.

    Het ruilen of retourneren van winkel aankopen is niet mogelijk na levering als alles is geleverd zoals afgesproken. *Artikelen die specifiek voor een klant of aangepast besteld worden kunnen nooit geretourneerd worden