GARANTIE & SERVICE

CBW GARANTIE

De Troubadour biedt, volgens CBW vastgestelde voorwaarden, twee jaar garantie op producten. De garantie geldt bij de afwezigheid van verwachte kwaliteit of bij het vroegtijdig defect raken van producten. Gebreken ten gevolge van normale slijtage, verkeerd gebruik of – onderhoud vallen niet onder de garantie. Ook bij vochtschade of verkleuring door zonlicht kun je geen aanspraak maken op onze garantie.

Op het moment dat je gebruik wilt maken van onze garantie, heb je een garantiebewijs nodig. Dit kan een factuur of kassabon zijn. Bewaar deze na het doen van een aankoop dan ook goed. Garantie loopt via onze service afdeling, bereikbaar op het mailadres [email protected]. Vermeld in een mail naar dit mailadres altijd je naam, adres en ordernummer. Door contact op te nemen met de service afdeling erken je onze garantievoorwaarden, opgesteld door de CBW, en ben je ervan op de hoogte dat er eventuele kosten aan een serviceaanvraag verbonden kunnen zijn.    

5 JAAR ALL IN HOUSE GARANTIE

Met de All in House Service ben je 5 jaar verzekerd van de beste service tegen vlekken, zodat je nóg langer van jouw bank kunt genieten. 

HOE WERKT HET?

De All in House Service wordt alleen verstrekt bij aanschaf van een nieuw zitmeubel. Je ontvangt na registratie een op naam geregistreerd “All in House Service certificaat”. Met dit certificaat kun je 5 jaar een beroep doen op de All in House Service. Indien zich gedurende de serviceperiode van 5 jaar calamiteiten met het meubel voordoen kun je contact opnemen met de service afdeling. Waar nodig schakelen zij één van de meubelservice specialisten in zodat het meubel gratis hersteld wordt. Je vindt de contactgegevens op het All in House Service certificaat of neem contact op met onze eigen afdeling service: [email protected]

UITGESLOTEN VAN DEZE SERVICE

De volgende aspecten zijn uitgesloten van service:

  • Meubelen die oneigenlijk gebruikt zijn, zoals bij schuld/opzet en geweld.
  • Product specifieke eigenschappen zoals normale slijtage en gebruikssporen.

SERVICE MELDING MAKEN

Indien je een artikel defect, incompleet of beschadigd hebt ontvangen, dien je hier binnen 24 uur na ontvangst een melding van te maken. Dit kun je doen door middel van een mail naar onze service afdeling: [email protected]. In het geval van een defect of beschadigd artikel is het gewenst een foto bij te voegen. Vermeld ook altijd je naam, adres en ordernummer.