Allround administratief medewerker

Allround administratief medewerker

Voor ons bedrijfsbureau in Mijdrecht zoeken wij een enthousiaste allround administratief medewerker. Als allround administratief medewerker ondersteun je de afdelingen inkoop, sales, aftersales en planning. Ben jij leergierig, ambitieus en beschik je over goede communicatieve en sociale vaardigheden? Lees dan verder. 

FUNCTIEOMSCHRIJVING

Voor deze functie zoeken wij een enthousiaste kandidaat die zich thuis voelt in een jonge, dynamische bedrijfscultuur. Je bent ondernemend, gedreven en initiatiefrijk.

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend
  • Je hebt ervaring met MS Office, en dan met name Excel
  • Je bent flexibel in aanpak en werktijden
  • Je kunt zowel goed zelfstandig als in teamverband werken
  • Je houdt van aanpakken en toont graag initiatief
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Mijdrecht
  • Ervaring in een soortgelijke functie is een pre

WERKZAAMHEDEN

  • Het administratief verwerken en controleren van inkoop- en verkooporders
  • Het verzorgen van de administratieve afhandeling van offertes, vrachtbrieven en facturen
  • Het telefonisch te woord staan van leveranciers en klanten
  • Het ondersteunen van de verschillende afdelingen waar nodig

WAT BIEDEN WIJ JOU?

  • Een leuke, creatieve en afwisselende functie binnen een dynamisch bedrijf
  • Gezellig team van enthousiaste collega’s 
  • Aantrekkelijke (secundaire) arbeidsvoorwaarden
  • Een marktconform salaris

Kies je voor De Troubadour Interieurs? Dan kies je voor een werkomgeving met gedreven, enthousiaste en creatieve collega’s, met voldoende uitdaging en doorgroeimogelijkheden.

JOIN OUR CREW!

Heb je interesse en pas jij perfect in het bovenstaande profiel, dan zien wij jouw CV met recente foto en motivatie o.v.v. Administratief medewerker graag tegemoet. Je kunt solliciteren via [email protected]